Klockan 08.00 en tisdagsmorgon i oktober kom ett samtal in till kundtjänstcentret 24 Center. Kunden behövde akut en högpresterande sug bil till en plats där fläktslangarna behövde sugas ut ur ett av rummen. Kunden hade ringt flera ställen och ingen var tillgänglig ens inom samma vecka.
Kundtjänstmedarbetaren lovade dock att en kraftfull dammsugare skulle vara på plats samma dag. Arbetsbeskrivningen löd "Dammsugning av blåst ull, 3x4m rum. Dammsugarröret måste passa in i ett hål på 20x20cm. På plats idag. Ring kund innan du kommer".
Vår kraftfulla lastbil åkte till platsen på överenskommen tid och slutförde dammsugningsjobbet på mindre än två timmar. Installatörens beskrivning av jobbet var tydlig: "31.10 borttagning av isolering med hjälp av högeffektsdammsugning".
24 Centers faktura till kunden var:
Arbetsdelning (lastbil med hög effekt på vardagar från 07:00 till 15:00): 598,00e
Avgift för sophämtning: 16,37e
Totalt: 614,37e
Kunden tackade den kraftfulla lastbilschauffören på plats för hans goda serviceattityd. Kunden gav oss 4 på en skala 1-5 för kundservice och 5 för installation. Kundens feedback var "Bra attityd till kundservice. Vi fick hjälp snabbt när vi behövde det!"