Reparation av taklampa i badrum
En av våra kunder hade länge störts av att belysningen i badrummet av någon anledning hade slocknat. Det är inte trevligt att tvätta sig i mörkret, det är till och med en säkerhetsrisk. Kunden hade försökt få det åtgärdat, men den lokala elektrikern hade gett upp efter två veckors väntan i kö. Han bestämde sig för att försöka på ett annat sätt. Han ringde 24 Center.
Den vänliga kundtjänstmedarbetaren tog artigt upp damens problem och lovade en installatör till i morgon. Kvinnan var nöjd med snabbheten i servicelöftet och bestämde sig för att beställa arbetet omedelbart.
Installatören kom nästa dag, och mitt långvariga problem var löst. Lamporna var tända igen.
24 Centers faktura till kunden var:
Arbetsgivaravgift: 198,00 e
Ersättning för tjänstefordon: 69,00 e
Förnödenheter: 14,28 e
Totalt: 281,28 e
Hon var mycket tacksam för den service hon fick och gav trevlig feedback till 24 Center-personalen. Kundtjänsten fick en perfekt 10 på en skala från 1-10, och installatören fick en bra åtta också! Kundens fria kommentar löd så här: "Trevlig kundtjänst. tack för bra service. tre av taklamporna var trasiga. Reparationen av taklamporna lyckades och lamporna installerades. Jag blev förvånad över hur snabbt allting sköttes!" Positivt överraskade kunder är precis vad vi på 24 Center står för. Den bästa belöningen för ett väl utfört arbete är kundens spontana "wow"-reaktion.