feedback från kunder

Kundfeedback september 2018

Service av sugpump:

"På söndagen kom det in avloppsvatten från avloppen och vi hade ingen aning om vad det berodde på. Vi antog att vi hade svårt igensatta avlopp. En slamsugningsbil kom snabbt och vi kunde tömma röret så gott det gick och samtidigt fick vi reda på att anslutningen till HSY:s avloppssystem var blockerad. Den troliga orsaken ansågs vara Telias arbete med fiberoptiska kablar, vilket sedan visade sig vara korrekt nästa dag."

"Jag bad om en avloppsundersökning och öppning så snart som möjligt och helst samma dag, och det fungerade."

Nödläge för rörmokare:

"Jag fick ett mycket gott intryck av installatörerna, lugna professionella män som inte stressade utan jobbade hårt för att få problemet löst samma dag. Rätt reservdelar medföljde till pumpen som jag redan hade nämnt för kundtjänstpersonalen att det inte var värt att komma om delarna inte medföljde, pumpen skulle inte fungera utan de reservdelar jag hade nämnt. Mycket professionell reparationsservice som jag tackar för när vattenpumpens anslutning var fixad!"

"Vi hade en oväntad läcka i köket och det var en stor lättnad att få en rörmokare på plats så snabbt."

Glass Day Service:

"Installatören var vänlig och saklig. Han tog snabbt bort det krossade fönsterglaset och städade upp en del av skräpet. Arbetet fortsatte nästa dag. Vi fick vänta till sent på eftermiddagen på att det nya glaset skulle sättas på plats. Installationen av det nya glaset gick smidigt."

"Det gick bra. Fönstret har bytts ut och arbetet var snyggt."

Tjänster på jourtid:

"Ett farligt strömavbrott inträffade plötsligt mellan lördag och söndag kväll. Vad är det ni gör? Google tipsade oss om jourhavande elektriker. 24Center svarade snabbt och inom en timme var en elektriker på plats. Jag är mycket nöjd med tjänsten. Den enda nackdelen var att installatörens natt- och söndagsbonusar gav en rättvis nota - men vad gör man när huset kan börja brinna? Naturligtvis fick vi veta om det rimliga priset i förväg, så det kom inte som en överraskning."

"Jag var välinformerad om hur processen fortskred -> när elektrikern skulle komma från/vilket företag osv. Elektrikern kom i tid och var mycket vänlig och kunnig."

Kylskåp:

"Vi försökte först reparera genom företaget som installerade enheten, x. De svarade inte på tre kontaktförfrågningar som gjordes i formuläret, tog lång tid på sig att svara i telefon och slutligen skulle nästa tillgängliga tid ha varit kanske en månad senare. Genom dig hade reparationen slutförts när företag x till och med återkom i form av en möjlig reparationstid ..."

De mest aktuella bloggarna

Vår fastighetsteknik
Underhåll av hemmet

Vårens checklista för byggservice i hemmet

Våren är på väg - temperaturen stiger och snön smälter. Nu är det dags att se över husets byggnadstekniska installationer! Kontrollera ventilationen och rören både på insidan och utsidan för att se till att de fungerar,

Läs mer
Uppvärmning

Mest beställda el- och värmearbeten på vintern

Vinterns mörker och växlande temperaturer gör att många av de vardagliga utmaningar som vi möter i vår kundtjänst återspeglas i våra kontakter. Ofta handlar frågorna om hur belysningen fungerar, om effektiv uppvärmning och om säkerheten i hemmet.

Läs mer
Vår fastighetsteknik
Underhåll av hemmet

Vårens checklista för byggservice i hemmet

Våren är på väg - temperaturen stiger och snön smälter. Nu är det dags att se över husets byggnadstekniska installationer! Kontrollera ventilationen och rören både på insidan och utsidan för att se till att de fungerar,

Läs mer

Få en rabattkod på 10 euro när du prenumererar på nyhetsbrevet!

Genom att prenumerera på nyhetsbrevet får du en rabatt på 10 euro på din prenumeration.