Vuosi 2018 on tulossa tiensä päähän. Olemme vuoden 2018 aikana välittänyt jo yli 5000 talotekniikka toimeksiantoa eteenpäin yhteistyökumppaneillemme. Vuosi on ollut opettavainen ja olemmekin saaneet kehitettyä palveluamme kokoajan paremmaksi. Kiitos siitä kuuluu asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneille, jotka ovat antaneet meille hyviä ja rehellisiä palautteita.
Jatkamme palvelumme kehittämistä myös ensi vuonna ja pyrimme tekemään palvelustamme vieläkin parempaa.
Kiitos kaikille vuodesta 2018 ja onnellista uutta vuotta 2019!
Tässä vielä muutamia palautteita mitä olemme saaneet syksyn aikana.
Lasipäivystys, Hyvinkää
Välioven lasi rikki
Vapaa palaute asiakaspalvelijalle:
”Tuntui välillä että joutui itse vähän johdattelemana keskustelua, mikä oli vähän hankalaa kun ei ole tietoa että miten asiat etenee ja kun olen ongelmani kertonut niin että mikä on nyt seuraava askel. Olisin odottanut, että asiakaspalvelija kertoo että miten toimitaan.”
Vapaa palaute asentajalle:
”Mies oli rennolla ja hauskalla asenteella ja tuntui että homma hoitui sinä aikana kun käänsin selkäni. Todella ripeä ja siistiä jälkeä!”
Miten kertoisit lyhyesti asiakaskokemuksestasi?
”Sain palvelua nopeasti ja olen tyytyväinen nopeaan toimintaan. Asiakaspalvelulta oisin tosiaan toivonut hieman omatoimisempaa toimintaa ja asiakkaan ohjausta.”
Putkimies, Mäntsälä
Kylpyhuoneeseen lakannut tulemasta lämmintä vettä
Vapaa palaute asiakaspalvelijalle:
”Asiakaspalvelija teki jo ensimmäisen puhelun aikana asiaankuuluvia ja asiantuntevia kysymyksiä. Ja antoi vähän ohjeistusta.”
Vapaa palaute asentajalle:
”Asentaja oli ystävällinen ja teki tilatun korjaustyön nopeasti ja hankki tarvittavat osat.”
Miten kertoisit lyhyesti asiakaskokemuksestasi?
”Kokemus oli hyvä. Kertaakaan ei tullut sellainen olo, että mitähän tästäkin nyt tulee vaan joku toinen hoiti kaikki asiaan liittyvät yksityiskohdat puolestani,”
Lukkoseppä, Raasepori
Autolukon avaus
Vapaa palaute asiakaspalvelijalle:
”Tilanne: Olen mökillä Hankoniemellä, lähdössä Haagaan ennen pimeää n. klo 16. Auto oli valmiiksi pakattu takakonttiin menevää viimeistä pussuukkaa vaille. Suljettuani takaoven kaikki ovet lukkiutuivat. Etuisstuimella olivat auton avaimet. mökin avain, kodin avain ja kännykkä + hätänumerot. Huhh!! Lähin naapuri ei omistanut älypuhelinta ja toinen naapuri poti Marokosta saamaansa pöpöä. Kolmas naapuri tuli ystävällisesti apuun. Soitti Teidän numeroonne ja asia lähti eteenpäin. Onneksi mökkikylässämme oli syystalkoot, joten pystyin saamaa apua.”
Vapaa palaute asentajalle:
”Ammattimies- Kun etuoven kahva ei auennut rosvolukituksen takia, hän sai painettua viereisellä etuistuimella olevan autonavaimen avuaspainiketta ja ovi aukeni ja piina helpotti.”
Miten kertoisit lyhyesti asiakaskokemuksestasi?
”Kts. edellä esitettyjä palautteita”
Putkipäivystys, Kerava
Keittiöremontti, putkien siirto
Vapaa palaute asiakaspalvelijalle:
”Olisi hyvä kertoa firman toimintatavasta. Asiakas ei itse voi mistään päätellä, että kyseessä on vain välitystyö, ja että te toimitte sopivien asennusfirmojen organisoijana.”
Vapaa palaute asentajalle:
”Emme olleet paikalla asentajan tehdessä työnsä. Saimme tiedon, että häneltä kului yksi tunti, kun kävi noutamassa työkaluja. Edellytän, että asentajalla on tarvittavat työkalut mukanaan. Mitään erikoistyökaluja ne eivät olleet. En suostu maksamaan, mikäli laskutatte työkalujen noutamisesta.”
Miten kertoisit lyhyesti asiakaskokemuksestasi?
”Hyvä, kun saimme nopeasti avun. Ilman teitä olisi ollut itse hankala soitella etsien asentajaa.”
Sähkömies, Tampere
Loisteputkivalaisin reistailee
Vapaa palaute asiakaspalvelijalle:
”Hintojen luetteleminen puhelimessa menee hukkaan,. Ne kannattaisi laittaa sähköpostina ym. Maksut riippuvat kuitenkin työstä ja sen määrästä .”
Vapaa palaute asentajalle:
”Oikein hyvin toimittu ja hoidettu työ. Loisteputkien etsintä vei aikaa, olisi voinut soittaa väliaikatietoja, odottaminen sitoi aikaa muulta tekemiseltä.”
Miten kertoisit lyhyesti asiakaskokemuksestasi?
”Ks. ed., pyydämme mielellämme häntä töihin myöhemminkin.”
Lukkoseppä, Kauniainen
Oven avaus
Vapaa palaute asiakaspalvelijalle:
”Asiakkaalle pitäisi ehdottomasti kertoa onko hinnassa alv mukana. Yksityisasiakkaana oli ikävä yllätys huomata vasta sähköpostiin tulleesta laskusta ettei puhelimessa kerrottuihin hintoihin sisältynyt alv:tä.”
Vapaa palaute asentajalle:
”Asentajan tultua paikalle homma hoitui parissakymmenessä minuutissa.”
Miten kertoisit lyhyesti asiakaskokemuksestasi?
”Kohtuullisen nopea palvelu mutta kova hinta lyhyestä työstä. Hädässä olevan rahastusta.”